Klub je bil ustanovljen oktobra 2006, s takratnim predsednikom Silvanom Lulikom na čelu.
Prvotno se je število članov vrtelo okoli tridesetice, med njimi pa je bilo tudi kar nekaj, še
danes poznanih imen slovenskega avto športa.
Glavna vizija ob ustanovitvi je bila povezovanje, druženje in spodbuda k razcvetu
avtomobilizma na ajdovskem.
V letu 2007 je bila pod okriljem AK Ajdovščina Motorsport-a organizirana prva dirka, znana
pod imenom 1. Domgrad rally. Med skupno 96 prijavljenimi, je bil takrat najhitrejši voznik
Subaru Impreze, Kaučič Tomaž s sovoznikom Zorenč Petrom.
Leta 2008 je tu, pod prenovljenim imenom potekal 2. Rally Primorje Ajdovščina. Med 97
prijavljenimi ekipami je zmagova ponovno romala v roke iste ekipe, tokrat v Mitsubishiju
Lancerju EVO IX.
Avgusta 2009 se je odvil 3. Rally Primorje Ajdovščina, na katerem je bilo prijavljenih 89
voznikov. Na zmagovalno stopničko sta se tu povzpela Peljhan Darko, ter sovoznik Kacin Igor
v Mitsubishijevem dirkalniku IX evolucije.
Leta 2010 se je 4. Rally Primorje Ajdovščina zaradi poplav odvil z zamikom, šele v mesecu
novembru. Med 77 prijavljenimi je bila najhitrejša ekipa Humar Aleks – Lah Darko v svoji
Subaru Imprezi.
V letu 2011 je bil izpeljan še zadnji istoimenski rally tokrat, 5. Rally Primorje Ajdovščina.
Zmaga med 62 posadkami v konkurenci je takrat prvič pripadala tuji ekipi, Longhi Piero –
Pirollo Luigi v avtomobilu Škoda Fabia S2000.
V letu 2012 je bila pod okriljem kluba izpeljen festival Eko Mobilnosti in Športa. Slednji je
zajemal dva pomembna dogodka. Prvi del je predstavljala gorsko hitrostna dirka na cesti
proti Colu, katere zmagovalec je bil Aleš Prek s Porschejem 997 GT3. Naslednji dan pa je
potekala še preizkušnja okolju prijaznih vozil. V absolutni konkurenci EKO preizkušnje je
zmago slavil Guido Guerrini, med električnimi vozili pa je najbolje odpeljal Aleš Černivec.
Po nekaj letnem premoru, se je po spremembi v vodstvu kluba (nastopi novi predsednik
Martin Štucin), v Ajdovščino leta 2016 vrnil rally. Na 6. Rally Vipavska dolina se je v
konkurenci 53 prijavljenih na zmagovalno stopnično dvignil Aleks Humar s sovoznikom Jako
Cevcem, v dirkalniku Renault Clio RS.
Na 7. Rally-u Vipavska dolina 2017, se je na štartu zbralo 59 ekip, med katerimi sta bila
najhitrejša Darko Peljhan in sovoznica Anja Verbič v Mitsubishiju Lancerju EVO X.
V letu 2018 je aprilskem terminu potekal 8. Rally Vipavska dolina, s 75 prijavljenimi
posadkami. Konkurenco sta ugnala Rok Turk in Blanka Kacin v dirkalniku Peugeot 208.
V letu 2019 se je na 9. Rally-u Vipavska dolina število prijavljenih povzpelo kar do 106 ekip.
Zmaga je ponovno romala v roke idrijske ekipe, Turka Roka in sovoznice Blanke Kacin v
novem dirkalniku Hyundai i20.
2021 se je po epidemiološkem letu v nekoliko okrnjeni obliki v Ajdovščini zopet odvil rally, 10.
WITHU Rally Vipavska dolina, z 80 ekipami na štartu. Tudi tokrat je bil najhitrejši Rok Turk s
sovoznikom Vilijem Ošlajem, v vozilu Hyundai i20.
Na 11. WITHU Rally-u Vipavska dolina, se je zbrala močna mednarodna konkurenca in med
91 ekipami se je na najvišjo stopničko povzpel ruski voznik Gryazin Nikolay s sovoznikom
Aleksandrov-om Konstantinom v Škodi Fabiji Rally2 EVO.